0 грн.
Зробити замовленняГарантійна відповідальність
Купуючи продукцію нашого магазину, ви застраховані гарантією на заводський брак.
Закон України «Про захист прав споживача», має на увазі, що покупець має право протягом двох тижнів після покупки відмовитися від неї без пояснення підстав. Однак діє цей закон в разі, якщо були дотримані перераховані УМОВИ ЦІЄЇ ГАРАНТІЇ:
Отримання замовлення
При отриманні замовлення на пункті видачі, у відділенні транспортної компанії або при доставці додому НЕОБХІДНО перевірити посилку на правильність комплектації (упевніться відповідно отриманої і замовленої моделі, вірного типорозміру автошин або дисків, наявність, якщо передбачалося в комплектації дисків, додаткових елементів: болтів, центровочних коліс і гайок). Запам'ятайте, всі претензії до відповідності та рекламації ви зможете пред'явити ДО ОТРИМАННЯ замовлення.
Гарантійні особливості для дисків, в разі виявлення браку
Диски - вироби зі своєю специфікою. Крім того виробники автомобілів часто вносять корективи при конструюванні гальмівних механізмів і підвіски.
! Тому варто ОБОВ'ЯЗКОВО приклад диск на передню і задню ступицю. І тільки ПІСЛЯ ЦЬОГО УСТАНОВЛЮВАТИ весь комплект на автомобіль!
Перевірте, чи не зачіпає диск елементи підвіски і рульової системи. Для цього виверніть кермо в крайнє положення. Після перевірки диска можна ставити на нього автогуму.
Товар, який не підійшов за параметрами, але має сліди експлуатації (сліди від покришок, шиномонтажного обладнання, балансування і подряпини) до поверненню та обміну не приймаються.
Заміні підлягають вироби, які при примірці щось зачіпають, балансуванню не піддаються або ви виявили приховані дефекти. В цьому випадку можливий обмін продукції або повернення грошових коштів.
Гарантійні особливості для гуми, в разі виявлення браку:
Гарантія на шини діє, якщо покупець виявив заводський брак при отриманні замовлення на складі транспортного перевізника / пункті видачі. Якщо брак виявлений вже під час експлуатації, то претензії приймаються після огляду незалежною експертизою і позитивного рішення. Експертизу проводить Науково-дослідний інститут УкрСЕПРО, розташований в містах Дніпропетровськ і Біла Церква. Витрати з транспортування та проведенні експертизи покладаються на покупця. При позитивному висновку, магазин проводить обмін покришок або повернення грошових коштів.
Процедура гарантійного повернення
Протягом чотирнадцяти днів після отримання замовлення покупець може оформити повернення / обмін дисків або шин, за умови відсутності слідів монтажу або механічних пошкоджень.
В законі України вказані дві причини повернення та обміну товару покупцем:
отриманий товар не відповідає якості, гарантованого виробником;
товар не задовольняє покупця з якоїсь іншої причини.
Якщо товар повертається з будь-якої причини, крім заводського браку, то витрати з транспортування бере на себе покупець.
Однак скористатися можливістю повернення можна, якщо:
Товар має первинний вигляд, і немає слідів зношеності: немає подряпин, відколів або потертостей.
При поверненні присутня повна комплектація і ціла упаковка.
Всі ярлики і маркування збережені.
Правила обміну та повернення
Уважно прочитайте особливості гарантії для шин і дисків.
Зв'яжіться з менеджером і поясніть причину, по якій хочете повернути товар.
Перевірте, що упаковка і зовнішній вигляд не зіпсований, комплектація повна.
ВАЖЛИВО! Покришки не повинні мати слідів монтажу і пошкоджень заводського маркування. На дисках не повинно бути слідів установки або експлуатації.
Надішліть товар транспортною компанією за адресою, який вам повідомить менеджер.
ПЕРЕКОНЛИВЕ ПРОХАННЯ! При відправці шин і, особливо, дисків упаковуйте товар, щоб уникнути пошкодження кріпленнями і фурнітурою самого диска або лакофарбового покриття.
Гарантійні умови для автоелектроніки
1. Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон інтернет-магазину Autopulls.com. У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару /
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
природний знос або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації; порушення схоронності гарантійних пломб;
наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
неправильного заповнення гарантованого талона;
якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
природний знос або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації; порушення схоронності гарантійних пломб;
наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
неправильного заповнення гарантованого талона;
якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.